Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Απο μικρή το χα το ταλέντο..



Οκτώβριος 1999
Ποια εποχη μου αρεσει και γιατι;
Εμενα μου αρεσει το καλοκαιρι.Μου αρεσει το καλοκαιρι γιατι πηγενουμε στην θαλασσα και κανουμε μπανια.Μου αρεσει το καλοκαιρι γιατι ειναι και μου αρεσει πιο πολι.
Επιδι είναι τόσο ορέα και οι άνθρωποι ειναι όλοι στην θάλασσα και είμαστε κι εμείς εκει.
.
.
.
.
Μερικα πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ...Το καλοκαίρι ειναι ακόμα η αγαπημένη μου εποχή..



Ιανουαριος 2000
Παιρνω συνεντευξη απο ενα γάιδαρο.
Δημοσιογράφος:Κυριε γάιδαρε ξέρετε τίποτα για τους ανθρώπους;
Γάι:Ξερω οτι εχουν καλή καρδια.
Δημ:Νομιζεις οτι οι άνθρωποι εχουν κουκούτσι μυαλώ;
Γαι: Δεν εχουν καθόλου κουκούτσι μυαλό.
Δημ:Για μενα τι γνωμη εχεις;
Γαι: Εσένα σε συμπαθισα πολυ.
.
.
.
.
Ημουνα πολύ αγαθή τότε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου