Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Τρελή


Μου αρέσουν τα κεφάλια

Μου αρέσει το έξω και το μέσα τους.Μου αρέσει το πώς δουλεύουν.Μ αρέσει να μαθαίνω για τους εγκεφάλους και τις παρορμήσεις και το πώς μία απλή έκρηξη ενέργειας μπορεί να με κάνει να αισθάνομαι έτσι όπως αισθάνομαι. Απλά τα βρίσκω όλα αυτά πολύ ενδιαφέροντα.

Η μικρής διάρκειας μνήμη μας είναι ικανή να απομνημονεύσει εφτά ψηφία την φορά. Είναι γεγονός. Σκέψου έναν αριθμό τηλεφώνου.

Να, δες αυτό τον αριθμό , κλείσε τα μάτια σου, περίμενε για 1ο δευτερόλεπτα και πες τον αριθμό δυνατά.

5291920

Εντάξει; Τώρα κάνε το ίδιο με αυτό τον αριθμό

54752919207387

Βλέπεις; Μ αρέσουν τα κεφάλια

Και αυτό που τα γεμίζει
Και το πώς μέχρι τώρα δεν ήταν στο μυαλό σου το μικρό σου δαχτυλάκι


Αλλά τώρα είναι...

Υπάρχει ένα μικρό κοκαλάκι μέσα στο αφτί σου που μετατρέπει τα διάφορα ερεθίσματα που λαμβάνεις απ τον ήχο σε μουσική.

Την πρώτη φορά που φιληθήκαμε εγώ κοιτούσα κάτω αλλά αυτός κοιτουσε εμένα
Την δεύτερη φορά ήτανε κάπου στον δρόμο και με έσπρωξε σε ένα τοίχο
Η τρίτη τέταρτη πέμπτη έκτη και έβδομη συνέβησαν όλες σε ένα μικρό χρονικό διάστημα κάπου κοντά στο ασανσέρ.

Και όλες ταξίδεψαν στο νευρικό μου σύστημα αυτή την στιγμή  και έχουν αποθηκευτεί σε ένα συγκεκριμένο μέρος του εγκεφάλου μου που ακόμα και μετά από ένα ισχυρό τραύμα στο κεφάλι, ένα κομμάτι μου θα θυμάται ακόμα το πρόσωπό του.

Γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχει ούτε εκατοστό του κορμιού μου που να έχει αφήσει ανέγγιχτο, η έκφραση «είσαι στο μυαλό μου» παίρνει άλλο νόημα.

Κάθε μέρα μαθαίνω εφτά καινούρια πράγματα γι αυτόν


Αλλά δεν τα ξεχνάω

1 σχόλιο:

  1. είναι και η επιλεκτική μνήμη.
    ότι θέλεις να θυμάσαι,
    θα το θυμάσαι πάση θυσία ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή