Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

7 πραγματα που δεν ξέρετε για μενα







Η Ηλιάνα μου χάρισε αυτό το υπέροχο βραβειάκι και τώρα πρέπει να γράψω 7 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα.
  • Σπουδάζω μαθηματικά. (δεν είμαι τόσο έξυπνη όσο ακούγομαι. :-Ρ) Δέν ήτανε ποτέ το όνειρό μου όυτε και η πρώτη μου επιλογή. Παρ όλα αυτά τα έχω αγαπήσει και δεν θα τα άλλαζα με τίποτα για να κάνω κάτι άλλο.


  • Πολλοί με ρωτάνε αν είμαι ασιάτισα . Κι αυτό επειδή έχω λευκη επιδερμίδα και μαύρα μαλλιά. Αλήθεια δεν είμαι. Στην αρχή νευρίασα αλλά τωρα το συνήθισα.
  • Εχω μια αδερφη 2 χρονια μεγαλύτερη απο μένα που μοιάζουμε πολύ και την υπεραγαπώ.
  • Έχω παντα τα νύχια μου βαμμένα. Κα απ τα χέρια και απ τα πόδια. Ακόμα και τον χειμώνα Είναι ένα κόλλημα που έχω και δεν θέλω να το αποχωριστώ. Μην ρωτήσετε ποσες όζες-μανό-βερνίκια έχω. Ξεπερνάν κατά πολύ τα 100. Κουβαλάω 1 πάντα στην τσάντα μου και έχω πάντα 1-2 στο γραφείο μου. Λατρεύω να κάνω διάφορα σχέδια στα νύχια μου αλλά και στις φίλες μου που πάντα με παρακαλάνε!
    • .
    • Έχω ένα όνομα το οποίο δεν είναι "φυσιολογικό" όπως το Μαρία,το Αννα η το Ελένη.. Έτσι πάντα ήμουνα τσαντισμένη που δεν έβρισκα το όνομα μου σε πινακίδες κυκλοφορίας, στυλό, κολιέ,κάρτες η μπλουζάκια για μπρελόκ αρκούδια. Ξέρετε αυτά που αγοράζουμε όταν σταματάμε στα διάφορα τουριστικά σημεία. Το έχω ξεπεράσει πια (not).
    • Δεν μου αρέσει να βλέπω τηλεόραση. Δεν έχω καν τηλεόραση στο φοιτητικό μου σπίτι αλλά ακόμα και να χα δεν θα βλεπα.
    • Έχω ένα μεγάλο μυστικό....... και πολλά μικρότερα.

    • Αυτα ητανε. διαλέξω Εγώ το βραβειάκι αυτό το δίνω σε όλους...γιατί δεν μπορώ να διαλέξω μόνο 15.. ^-^

      1 σχόλιο:

      1. Κι αυτό επειδή έχω λευκη επιδερμίδα και μαύρα μαλλιά.
        moi aussi αλλά δεν είναι μαύρα, είναι μια απόπειρα να γίνουν μωβ!
        Δεν έχω καν τηλεόραση yes!
        Κυριακή όπου να ναι...

        ΑπάντησηΔιαγραφή